2012. november 4., vasárnap

Sziaszok : )) 
Bocsánatot kérek hogy ilyen késéssel hoztam az új észt de most itt van remélem tetszeni fog : )) Ha végeztél a történet olvasással és ha elnyerte a tetszésedet agy valami kérlek komizz mert soha nem fogom tudni hogy mi kell vagy mi hiányzik : // Szóval KOMIZZ valami HOSSZÚT !!: PP  

Jó olvasást *-*

21. felyezet


*-Harold Edward Styles azonnal jelentkezz a szobádnál. - ordítottam teli torokból.*


Harry pár másodperc múlva a szobája ellőtt állt.
-Igen drágám


-Mi ez a dzsuva. - néztem rá értetlenül. - egyáltalán tudod milyen színű a szőnyeged.


-Azt hiszem hogy vaj színű. - mutatott egy valamire a ruhái között. - nem várj az mégsem a szőnyegem. Héj nekem nincs is szőnyegem.


-Fuj és akkor az meg micsoda. - mutatott Gréta a vajszínű cafatra.


-Nem tudom. Liam gyere ide azonnal. - ordította Harry.


-Itt állok a hátad mögött te mamlasz!- kiabált a fülébe. - és bármi is az Harry nem fogom megfogni.


-De nyápicak vagytok akkor majd én. - áldozta föl magát végül a Kíra és elvitte a kukába.


-Hát jó ez nagyon gusztustalan. - állapította meg a helyzetet Kata.


-Na nem mondod. De ő hogy tudja azt megfogni fújj gusztustalan. - mutatott Harry Kíra után.


-Van két bátyja, ha így jobb. - vigyorodtam rá.


-Áhh az mindjárt más. – bólogatott.


Miután végignézegettük a fiuk szobáit mindenki elhelyezkedett a ’saját’ birodalmában.
Én ahogy beértem a szobába egyből lehuppantam egy kupac közepére és elkezdtem pakolászni. Telt az idő, de úgy láttam, hogy nem akar javulni a helyzet majd egyszer csak betoppantak a lányok.


-Itt vagyunk. Munkára fel. - kiabálta Gréta és ők is leültek pakolni.


-Hál istennek azt hittem, hogy ezt mind egyedül kell összepakolnom. - mutattam végig a szobába.


-Hát ez kicsit undi. - dobott arrébb Kata egy koszos alsót.


-Hát nem kicsit. De ne nyavalyogjatok. Inkább segítsetek. - néztem rájuk kerek szemekkel.


Miután a csajokkal összepakoltunk a szobába majd lementünk a konyhába ahol mindenkinek egy tálba elvoltak gondosan rendezgetve a pizza szeletek. Megfogott mindenki egy tálat és kiindult a nappaliba ahol valami borzalmas film ment, de ha Zayn-nek tetszett inkább nem kötöttem bele csak mosolyogtam. Mindenki nagy odafigyeléssel majszolgatta a kajáját, majd Én elindultam fel tusolni.


*Niall szemszög*

Miután a Dalma elment föl Harry szobájába elkezdtem tudakolózni a szülinapi bulijával kapcsolatosan.

-Na akkor hogy álltok megvannak a telefon számok. - nyitottam tágra a szememet.

-Megvannak. Csaaak.. - vett egy mély levegőt Liam majd beleharapott a pizzájába.


-Umm folytatom akkor. - morogta Louis. - Csak.. az nincs, meg hogy itt legyen vagy ott.


Én erre értetlenül bámultam Louisra.
-Ugy érti, hogy itt Londonba vagy otthon Magyarországon. - világosított föl a szerelmem, Kata.


-Hát kérlek ezt először is ellehetett volna mondani nem kellett volna hozzá ennyi izé. - húztam össze a szemöldökömet. - Mondjuk szerintem az a legtisztább, ha itt is és ott is lesz.


-Hát igen egyszer 18 éves az ember. - vigyorgott a fotelből Harry.


-Rendben akkor ezt megbeszéltük. És had halljam, kiket hívunk meg ide. - szegeztem Grétához a kérdést, aki épp Zayn haját piszkálgatta. Ezt eddig senkinek sem engedte, meg hogy hozzá nyúljon a frizujához.


-Úgy gondoltuk, hogy ide biztos hogy meghívjuk hogy van a Dalmának itt egy rokona vagyis hát unoka nővére akit nagyon keveset láthat mert ugyebár London elég messze van tőlünk. A neve Luca.


-És gyönyörű. - csillogott Louis szeme.


-Louis csak neeeem. - fordult hozzá nagy vigyorral Kíra.


-Ahj de hogy tetszik. Csak gyönyörű. - áradozott tovább.


-Úúúú dehogy nem neked nagyon is tetszik. - nevetett Harry. - na jó én elmegyek megnézem mit csinál a szobámmal a BARÁTNŐM. - emelte ki az utolsó szót.


-Manj akkor nézd, meg a BARÁTNŐDET én meg itt maradok a BARÁTNÖMMEL. - kiabáltam Harry után.


-Ó neked olyanod is van. Én kicsoda az ha megtudhatnám. - nézett rám Kata.


-Hát bogaram ki más min te. - nyomtam a szájára egy finom csókot.


-Fujj de nyálas. - kiabált Harry a lépcsőről.


-Te csak ne fujjgass. - kiabáltam utána.




*Dalma szemszög*

Mikor felértem a körbenéztem és még mindig nagy rendetlenség volt a szobába.


-Nem érdekel. - motyogtam magamba majd vigyorogva beindultam a fürdőbe.


Tusolás után bevágódtam a pihi-puhi ágyba és magam elé kaptam Harry laptopját gondoltam magamban úgyse fog neki most hiányozni. Szépen elhelyezgettem az ölembe majd bekapcsoltam. Lassacskán bejelentkeztem Twitterre és facebookra is. Mindenhol az aznapi képek voltak. Nem volt meglepő. Néhány kommentet elolvastam. Ahogy láttam, hogy mit írtak a csajokról a fiuktól rólam..elcsodálkoztam. Voltak olyan aranyos emberek is, akik megvédtek minket az utálkozókkal szemben. Rengeteg jelölésem volt és arra a jutottam velük, hogy azokat jelölöm csak vissza, akik szimpatikusak. Nem volt valami jó ötlet, mert 10 embert visszajelöltem és a fele egyből rám írt ebből volt gyűlölködő, de olyan is, akik kedvesek voltak. Az utóbbiakkal elbeszélgettem egy darabig majd elnyomott az álom. Arra eszméltem hogy valaki belépett az ajtón és a beszűrődő fény piszkálta a szememet.


-Ébren vagy még. - zárta be Harry maga után az ajtót.


-Ü-ü - adtam neki valami életjelet.


Evvel bebujt mellém az ágyba én pedig átfordultam a másik oldalamra. És átkaroltam a barátomat majd ismét elnyomott az álom.



Reggel arra ébredtem hogy nem találom a párnámat és hogy nagyon fáj az oldalam. Felnéztem és láttam hogy a földön vagyok Harry pedig az ágyon van kiterülve. Halkan feltápászkodtam majd egy nagyobb lökéssel földre löktem Harry-t. Ő azonnal fölugrott a padlóról.


-Na ezt visszakaptad cunci. - nevettem majd ezzel egy időben védekező álláspa helyeztem magam előtt a kezemet.


-Na most gyere ide. - indult meg felém huncut mosollyal az arcán.


-Úristen, úristen.- rohantam körbe-körbe a szobába majd az ajtót választottam menekülésként.
Lerohantam a nappaliba és be a konyhába ahol Niall-t magam elé rántottam.


-Végyj meg Niall kééérlek. - nevettem és magamhoz szorítottam.


-Hát oké. - fogta meg a szendvicsét, és mint egy kardot elkezdett lóbálni. - Harry, ha valami baja lesz a szendvicsemnek kicsinállak.


-Jó akkor nem bántom a szendódat ha meg csikizhetem. - nézett rá kiskutya szemekkel.
Niall elállt előlem és Harry közelített felém.


-Ez nem aaaa. - sikonyáltam a konyha közepén.


Louis baseball ütővel rohant ki a szobájából teljesen kómás fejjel.
-Mi a franc folyik itt. - ordította.


-Én nem tudom. - ült le Niall a kanapéra.


-Lelökött az ágyról. - mutattam Harryre.


-De Louis ő is engem. - mutatott rám.


-Jóvanakkor. - indult vissza a szobájába. - izéé várj rendeltél anyudtól boxert. - kérdezte.


-Nem még nem de felhívom. - nyitottam ki a hűtőt amibe ismét nem volt semmi. - héj Niall neked honnan van olyanod. - sétáltam ki a nappaliba.


-Tartalék. - kuncogott.


-Nekem esetleg nem tartalékoltál. Éhen halok.

-Vagyok olyan kedved hogy tartalékoltam. Gyere ide és megsúgom, hol keresd.


Leültem Niall mellé a kanapéra és vártam a csodára.






Remélem tetszett!!: )) Ahogy az elöbb említettem jól esne pár komi : PP


8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett, mint mindíg:DDD

    VálaszTörlés
  2. Jó lett csak rövid.. :PP am Nagyon várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó :D Én nem rég bukkantam rá erre a blogra elkezdtem olvasni és nem tudtam abbahagyni :)

    VálaszTörlés
  4. Hozom majd lassacskán a következőt : PP
    Köszönöm szépen : PP ♥

    VálaszTörlés
  5. Jujj, Niall édes nagyon huncut xDD Jó lett bokszos kenguru ^^

    VálaszTörlés
  6. Kata mégegy bokszos kenguru és kiütlek.xd

    VálaszTörlés
  7. Tovább irni luxus???

    VálaszTörlés