2012. július 6., péntek


12.

  *Harry szemszöge*

Miután elkértem a Dalma telefonszámát nem tudtam eldönteni mikor hívjam föl. Nekem nagyon megtetszett ez a lány és látszott Zaynek is, hogy ugyanazt érzi Gréta iránt, mint én a Dalma iránt. Ha egyből felhívnám szerintem tolakodásnak venné .De ha nagyon későn hívom..na mindegy lesz ami lesz. Kivettem a telefonomat a zsebemből és tárcsázni kezdtem.


-Szia. Harry vagyok. - szóltam bele a telefonba.


-Ó, szia. Hogy hogy ilyen hamar hívtál. Még csak most mentetek el. - hallottam, hogy nevetett.
-Nem tudom. Nem tudtam várni ezért hát felhívtalak.


-Az jó. És mi jót csináltok. - kérdezte.


-Hát őszintén megvallva nem sok mindent csak vagyunk. Mit szólnátok, hogyha holnap elmennénk moziba így mindannyian. - kérdeztem reménykedve.


-Szerintem rendben van. Megkérdezem a lányokat, is-hallottam ahogy fut le a lépcsőn a többiekhez.


-Rendben Harry mehetünk- ordították.


-Okés. Akkor holnap majd átmegyünk értetek az úgy oké.


-Ahamm az jó lesz.


-Akkor sziasztok csajok. Majd holnap találkozunk.


- Szia Harry. - kiabálták.


Letettem a telefon és levánszorogtam a fiukhoz, akik éppen valamit néztek a tévében. Én is leültem melléjük és néztem a bugyuta műsoraikat. És elmondtam mit tervezek holnapra.

*Dalma szemszöge*

Kíra kinyitotta az ajtót és alig tudott megszólalni a meglepettségtől. Mire megszólalhatott volna a barátja belépett az ajtón és arcára nyomott egy puszit.


-B-B-Balázs te mit keresel itt. - próbált beszélni.


-Szia édesem. Kérdezd tőle. - mutatott rám.


-Ömm izéé az úgy volt, hogy. - húztam mosolyra a számat. - amikor fürödni voltatok akkor küldtem neki E-mailt. - hadartam el.


-Szóval akkor most mi. - nézett rám furán Kata és Gréta.


-Nem érdekes én értem. - Kíra hálálkodva rám nézett majd vissza Balázsra és megcsókolta.

4 megjegyzés:

  1. Uhejj, milyen romantikus :D

    VálaszTörlés
  2. jóó lett! :) mikor lesz kövii?? :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem tudom mikor lesz következő rész mert teljesen elvagyok lustulva. Próbálok sietni de szerintem ezen a héten meglesz :))

      Törlés
  3. halli ez naon nagy lett....
    Kérlek siess a kövi résszel.. :D

    VálaszTörlés