2012. július 24., kedd


13.



-Ne nyaljátok már egymást. - szolt nekik Kata.

Miután Kata elszólta magát eleresztették egymást és elindultak a kanapé felé. Amint leültek apa lépett be az ajtón. Apáról köztudott nem bírja Balázst, mert azt vélte, hogy ő egy vandál..

-Szia apu. Azt hittem, hogy sohasem érsz már haza. - futottam hozzá és megöleltem.

-Szia kicsim. Sziasztok, lányok, Balázs. - hallottam a hangján hogy nem tetszik neki hogy itt van. - Te ez mit keres itt?- súgta nekem.

-Én hívtam meg, mert nem akartam szomorúnak látni a Kírát. - súgtam vissza.

-És lányok milyenek az új szomszédok. - kérdezte apa.

-Sexisek. - vágta rá Kata hülye képpel.

-Ja tényleg. Miért van ennyi sexi csaj a szomszéd ház előtt? - kérdezte Balázs.

-Mert a 1D lakik a szomszédba. De ne is zavarjon, hogy itt vagyok. - förmedt rá Kíra.

-Jajj bocsánat. - vakkantott vissza neki.

Megcsörrent a telefonom. Harry volt az.(Az előző Harrys szempont.)

-Lányok Harry kérdezi, hogy mit szólnánk, hogyha holnap elmennénk moziba?

-Benne vagyunk. - ordították egyhangúan.

Leraktam a telefonomat és elsétáltam a hűtőig és töltöttem magamnak egy narancslevet.

-Én nem vagyok benne a mozizásba. És egyáltalán honnan tudja a telefonszámodat. - kérdezte Balázs.

-Ahhoz semmi közöd. - vágtam oda neki. - de Kíra te attól még jössz.

-Háát nem is tudom. - mondta bizonytalanul.

-Kincsem és elmegyek, lefekszem. Kérlek, ne szedjétek szét a házat. - mondta apa de már a szobájába volt.

-Ki jön fel velem a szobába gépezni. Gréta, Kata. - kérdeztem.

-Persze. - mondták egyhangúan.

Felmentünk a szobába és leültünk az ágyra gépezni. A megszokott sorrendbe léptünk be a dolgokba. Először facebookra aztán meg twitterre jelentkeztünk be.

-Úristen lányok titeket is bekövettek a fiúk. - kérdezte Kata nyávogva.

-Igen. Minket már tegnap. - mondtam neki. - De kérlek, ne nyávogj

-Jolvanna.

-Na és akkor mit is beszéltetek rólunk. - kérdeztem vigyorogva.

-Arról beszélgettünk, hogy milyen cukik lennétek Harryvel. Meg minden.

-Szerintem is. - mondtam önelégülten.

Bocsi hogy ez a rész nagyon csúszott.Próbáltam sietni ez meg is látszik ezen a részen.
Légyszi komizzatok jó lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése