2012. szeptember 23., vasárnap


20.fejezet



-Bejöhetek-. lépett be Harry az ajtón.


-Hát persze hogy be. Most már úgy sincs szívem azt mondani hogy nem. -nevettem. - ha már itt vagy akkor segíthetnél nekem ruhát választani Louis holnapi bulijára. - fogtam meg a kezét és rántottam magam mellé.


-Hát rendben. - elhelyezkedet gondolkodó pozícióba majd hosszasan bámulta a szekrényemet. - Megvan. - kiáltott föl. - na, akkor ott van az a szoknya. - mutatott a kedvenc szoknyámra. - és itt egy cipő is. - nyomott a kezembe egy magassarkút.


-Aztaaa te nem stylistnak készültél. - néztem rá kerek szemekkel.


-Nem. Nem tudom. Szerintem csak azért tudom mi mivel illik össze, mert szeretek öltözködni. - vigyorgott.


Észrevettem, hogy valamire nagyon fokuszált. Kicsit nem láthatóan félrenéztem, hogy van e valami érdekes körülöttem vagy csak szimplán bámul valamit. Mikor ezt megtettem nem láttam semmi furcsát a környezetembe ezért rákérdeztem.


-Harry mi a francot bámulsz.


-Csak a hajad olyan nem tudom milyen. Gyere közelebb had skubizzam meg. Köszelebb. Közelebb. - mikor már elég közel volt hozzám megcsókolt majd felkapott és ’ bedobott’ az ágyba.


Elkezdte csókolgatni a számat majd a nyakamra tért. Éreztem, hogy Harry  keze a fölsőmbe kotorászik és én elnevettem magam mert nagyon csikis vagyok. Elkezdte rólam lefeszegetni a pólómat. Majd én is az övét. Miután már csak fehérnemű volt rajtunk Harry felkapott majd gyengéden a falnak nyomott. Abban a pillanatban semmi előjel nélkül benyitott valaki a szobába.


-Úristen sajnálom. - takarta el Louis a szemét. - szép bugyi. - motyogta.


-Ó tényleg. Nézd egy tehén van a fenekén-ugrottam Louis elé aki nagyon furcsán nézett rám.


-De cuki. Nekem nem vennél ilyen boxer. - kérdezte vigyorogva.


-Hát azt nem tudok most így venni neked, mert otthon vettem. De ha holnap felhívom anyut mondom neki hogy exportáljon neked ilyen boxert. - vihogtam.


-Na jó Louis majd ez megbeszélitek. Most tünés. - nevetett.


Louis eleget tett a parancsnak majd hátrált.


-Ja amúgy csak azért jöttem hogy közöljem veletek, csak rátok vár mindenki. Mindenki kész van csak ti szuttyogtok még. - kacsintott és becsapta az ajtót.


-Hát ez izééé. - nézett rám Harry és elvigyorodott.


-Ááá csak egy nagyon picit. - röhögtem el magam. - fú, de szerintem mennünk kéne mert azt hiszik hogy valami rosszat csinálunk. - nevettem.


Harry erre csak bólogatott majd elkezdte keresni a nadrágját meg a pólóját. Miután felöltöztünk és bepakoltam egy bőröndbe a kiválasztott ruhát meg mindent elindultunk a többiekhez a nappaliba. Mikor leértünk mindenki ránk nézett és elvigyorodott. Tudtam hogy miről van szó de ha elkezdek magyarázkodni csak rosszabb lesz.


-Na akkor mehetünk. - kérdeztem a piros minden árnyalatában.


Erre csak bólogatásokat láttam, amit igennek vettem ezért elindultam az ajtó fele. De amikor kinyitottam volna Kíra visszarohant az emeletre.


-Ennek meg mi a baja. - suttogta Liam.


-Majd meglátod. - vigyorodott el Gréta.


-Na akkor már én is vissza szaladok a töltőmért hátha szükségem lesz rá.-indultam meg a lépcső felé.


-Várj megyek veled. - mosolygott szembe velem Harry.


-Harold te nem mész sehova. - parancsolta neki Louis. - Ne hogy megrontsd ezt a lányt. - nevetett.


-Nem kell már annyira elrontani. - vihogott Kata.


-Héj kikérem magamnak. Semmi sem volt köztem és Dani között okéé. - ordítottam a lépcső tetejéről.


Beértem a szobámba és az egyik még ki nem pakolt bőrönd mélyéről előhúztam a töltőmet majd elindultam a többiekhez a nappaliba. Már a lépcső tetejéről lehetett hallani hogyan vihognak.


-Kuss. - ordítottam ismét a lépcsőről. - mi a röhögés tárgy haljam.


Zayn fölfüggesztette a röhögést és elmesélte nekem mi a szitu.


-Most komolyan hogy egy plüssön vagytok ennyire kiakadva. - néztem rájuk értetlenül. És amúgy is nem szép kinevetni másokat főleg nem, ha egy ajándékkal alszik el minden egyes nap amit éppenséggel tőlem kapott.


-Hát igen nem kéne .És amúgy is megígértem a barátnőmnek, hogy soha de soha nem fogok nélküle aludni szóval ne fikázzatok. - görbítette le az ajkát Kíra.


-Bocsánat. - mondták szinte egyszerre.


-Na akkor indulhatunk. - toporzékolt az ajtóba Niall.


Megint csak bólogattunk és Niall elindult a bandaház felé. Mikor átértünk hozzájuk levágtam a táskámat a kanapéra és mintha otthon lennék elindultam a konyha irányába. Niall is bejött utánam.



*Niall szemszöge*

Mikor még Harry és Dalma a szobába ügyködtek kitaláltuk hogy kéne a Dalmának egy meglepetés bulit csinálnunk megbeszéltük hogy amikor hazaérünk én valahogy tereljem el a figyelmét hogy ők könnyedén kiírják a telefonszámokat a telójából hogy kiket is hívunk meg. A lányok elmondták hogy pontosan mikor lesz a születésnapja ezért aznap este valahova elkell csalni hogy megtudjuk csinálni neki a bulit.



*Dalma szemszöge*

-Nézdmár konyhatündér. - vigyorodott el. - Mit főzöl vagy hasonló. Nincs semmi értelmed kaja a hűtőben.


-Ohh ti férfiak. - molyogtam. - valami könnyűt.


-Ahamm és ezt elmagyaráznád érthetően.


-Saláta vagy csirkemell.


-Rendben akkor itt is hagylak főzőcskézni. - nevetett.


Elkezdtem kipakolászni a dolgokat. Csak egy baj volt a csirkemellhez hiányzott a csirke a salátához pedig a saláta. Gondoltam magamba *most megszívtad One Direction.*De nem. Ahogy járkáltam fel s alá a konyhába észrevettem a hűtőn egy pizzéria telefonszámát. Felhívtam őket a konyhában lévő telefonnal, hogy van e házhozszállítás. Szerencsére igent mondtak ezért rendeltem majdnem egy tucat pizzát majd kimentem a többiekhez.


-Hát fiuk lányok ne lesz kaja.


-De de miért nem. - nézett rám értetlenül Niall.


-Kérlekszépen azért mert ti férfiak nem tudtok bevásárolni. - vigyorodtam el. - ezért nem fogtok semmit enni.


-de, de hogyan. - akadt ki Kata is.


-De mivel én olyan jószívű aranyos és persze nem egoista lány vagyok rendeltem pizzát.


-Hál istennek legalább megakadályoztad a 3. világháborút. - futott mellém Liam majd megölelt.


-Az lesz, hogy holnap mi négyen lányok elmegyünk bevásárolni legalább egy hétig nem fogtok éhezni és a bulitokon is lesz valami értelmes kaja. - kacsintott Gréta.


-Na ez nagyon remek ötlet. - vigyorodott el Zayn.


-Ugyee tudom.


-Most hogy így gondolkozok, picike kis lánykáink van egy kis baj. - tette Louis csípőre a kezét.


-Ohh Louis mi az a nagy baj. - húzta össze Kata a szemöldökét.


-Szeretném veletek közölni, hogy 5 hálószoba van. Ezért csináljatok azt amit akartok. - huppant vissza a kanapéra.


-Ahamm rendben. - motyogott Harry a gépe mögül. - hogy mi. - ugrott föl. - ja tényleg akkor velem kell aludnod. - vigyorodott rám perverzül.


-Khmmm ha már alvás lesz belőle. - motyogta Niall.


-Ne gondolj már ilyet rólunk. - nevettem.


-Én sohaa.


-Na jól van akkor. Lányok gyertek, megmutatom a szobáitokat. - nézett Liam a lépcsőre.


-És én kivel fogok aludni. - vigyorodott Kíra Liamre.


-Majd velem. - Sétált mellé Liam majd nyomott az arcára egy puszit.


-Óóó. - hallottuk a konyha felől.


-Mehetnénk. Köszönöm. - utasított mindenkit Kata.


Feltápászkodtunk a kanapéról és elindultunk Liam után az emeletre. Sorba mentünk a szobákkal az első volt Harry-é. Kicsit féltem, hogy mi lesz bent ezért óvatosan próbáltam kinyitni az ajtót. Amikor belöktem az ajtót elszörnyedve bámultam a szobára.


-Harold Edward Styles azonnal jelentkezz a szobádnál. - ordítottam teli torokból.



5 megjegyzés:

  1. Tudod, nagyon tetszik a blogod. Eddig csak elmentettem és, hogy őszinte legyek meg is feledkeztem róla, de ma újra előhalásztam és nagyon tetszik. Azonnal el is olvastam. Tehetséges vagy úgy gondolom. Csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a blogod és folyamatosan olvasom, és mindig nagyon várom az új részeket, mert nagyon megfogott a történeted..!Most olvastam, hogy a kommentelők közül ki fogsz választani egy-két embert aki szerepelni fogy a történetben, és én nagyon örülnék, ha benne lehetnék a történetedben, mert ez az egyik kedvenc blogom:DD<3Csak így tovább..!<3 :DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó.:)) írd a következőt♥

    'Molly

    VálaszTörlés
  4. Nagyon sieeess Dalma.! Imádom.<3 :DD
    By.: Nory

    VálaszTörlés
  5. Próbálok sietni de nem megy..túl nagy a lustaság : // xd

    VálaszTörlés