2012. augusztus 8., szerda


14.


 -És mit gondoltok Kíra és Balázs kapcsolatáról. Szerintem nem nagyon vannak egy hullámhosszon. - mondta Kata.


-Szerintem sem olyan furik meg minden. - mondtam. - Na, jól van, szerintem hagyjuk ezt rájuk. 

Inkább felhívom anyát hogy minden rendben van-e otthon. - jelentettem ki.


-Jujj tényleg. Anyát el is felejtettem meg meg a kutyusaim jajj ezt most miért kellett fölhozni kezd honvágyam lenni. - vigyorodott el Gréta.


-Ühümm. Jaaa. Én is mindjááárt. - magyarázott Kata a gép mögül.


Nekem anyu már a gyorsbillentyűn volt így még pötyögnöm sem kellett. Mikor én már javába telefonáltam kata ugrott föl az ágyamról.


-Emben naaa neeee otthon hagytam a mobilom mi lesz most velem…- akad ki szegény teljesen.


Én csak bólintottam egyet, mert anyával még beszéltem. De gondoltam mikor végeztem odaadom neki, hogy nyugodjon meg a kicsi lelke. Miután leraktam a telefonom gondolkodás nélkül odadobtam a Kata mellé az ágyra.


-Tesség most jószívű leszek és megengedem, hogy felhívd anyudat.-montam mosolyogva.


-Jajj köszönöm szépen aranyos vagy. - nézett rám hálálkodva.


Ő azonnal elkezdett telefonálni. Gréta nem sokkal utánam rakta le a telóját de vihar léptekkel szaladt be a fürdőbe.


-Mi aa…-nem fejeztem be a mondatomat, mert egy sikítozó hang jött a fürdőből.


Én és  a Kata egyből beszaladtunk a fürdőbe, mert közben ő is lerakta a telefont.


-Mi bajod van, he??- kérdezte Kata rémülten, aki azt hitte valami baja esett.


-Nézd meg ezt. Hogy áll már. - mutatott Gréta a hajára.


-Jajj ne hülyéskedj máár. Azt hittem valami bajod esett. - nézett rá morcosan Kata.


-Ez ez nagyon nagy vészhelyzet. - mondta.


-Mi lenne lányok, ha elmennénk shoppingolni. - vetettem fel az ötletet.


-Hmm benne vagyok. - bólintott Kata.


-De de hogy áll a hajam…Na, akkor várjatok, egy kicsit összeszedem magam.. - ezzel kitessékel minket a fürdőből.


Tíz perc múlva kilépett az ajtón de mondtam neki, hogy amit csinált magának hajat az nem áll jól neki ezért inkább visszamentem vele a fürdőbe és megcsináltam neki a haját. Megcsináltam a Gréta haját cserébe megkértem, hogy csinálja meg ő is az enyémet . Mikor kiértün Kata már lement a Kíráért és elkezdett neki ruhát válogatni. A Kata a mi kis stylistunk. Miután kiválogattuk a ruhákat megcsináltam a Kata haját a Gréta pedig a Kíráét .

Ruháink:





Fúúú itt van végre a következő rész: )
Ne m lett valami nagyszrű de az én  drága barátosném segített hogy kicsit turbozzunk rajta : P
A lehet követni twitteren is @Dalmaa_1D.Köszönöm : P
Jöhetne 1-2 komi is : )


2 megjegyzés:

  1. Áááá én telefon nélkül, ezt el sem hiszem, tuti kész ideg lehettem magamban a történetben a drágám nélkül xD

    VálaszTörlés
  2. Te ez nekem nem esett le először.xdJolvan Kata ez azért most fájt.xd

    VálaszTörlés