2012. augusztus 9., csütörtök


15.


Hazafele hívtunk két taxit és haza mentünk. Én és a Kíra együtt utaztunk és előjött a szó róluk. Megkérdeztem tőle, hogy akkor holnap megyünk e moziba. Erre Kíra nem nagyon akart válaszolni. Tudtam, hogy valami nem stimmel velük ezért nem is agyaltam tovább a témát. A lányok előbb hazaértek, mert mi az egyik lámpánál pirosat kaptunk ezért elmaradtunk tőlük. Amikor befordultunk az utcába láttam, hogy a szomszéd ház előtt beszélgetnek valakivel. De ahogy belegondoltam ott már nagyon régóta nem laktak apu állítása szerint. Megállt a taxi a házunk elött és a lányok odaszaladtak hozzánk hogy segítsenek bepakolni, mert nálunk volt az összes cucc.


-Nézd ki jött ide Londonba.- mutatott Gréta a szomszéd ház felé.


-Úristen ez ez az izéé mit keres itt??- kérdeztük Katával egyszerre.


Az úgymond ellenségünk volt az, aki a szomszéd háztól integetett nekünk. Sajnos egy iskolába kellett járnunk. De valami nagy csoda miatt nem a mi osztályunkba került. De akkor is...Útálom.. De muszáj volt neki jó pofát vágnom. Végre visszaintettem neki és elindultam a ház felé. Kíra már bent volt a házba, de a sok ruhacsomag le volt vágva a padlóra és ő a kanapén ült és törölte az arcáról a könnyeit. Én gyorsan odasiettem hozzá és megkérdeztem, hogy mi a baja.


-Mi a baj kincsem. - kérdeztem tőle.


Nyujtott nekem egy cetlit, amin ez állt:’Szia!Nem bírom, hogy folyton a szomszéd srácokkal lógsz, ezért én most szakítok veled. Legyél boldog a buzijaiddal.
Üdv: Balázs’


-Hogy az a jóóóó…- nem akartam csúnyát mondani ezért inkább a szám elé raktam a kezemet. - Nagyon sajnálom. - megöleltem.


Beléptek a lányok az ajtón és ők is odafutottak hozzánk. Elmondtuk nekik hogy mi is a gond és nagyon kiakadtak.


-Lányok és mit keres itt Szófia. - kérdezte Kata kikerekedett szemekkel.
-Na azt mondta hogy a szülei ezt a házat kibérelték neki egész nyárra és itt fog lakni. Hurrá.. - mondta Gréta bosszúsan.



-Remek. - mondtam kicsit unottan. - Na, jól van, tudjátok, mit én elmegyek, letusolok egy kicsit és majd visszajövök még hozzátok beszélgetni. Hmm, apunak már itthon kéne lennie. - húztam föl a szemöldökömet.


Pont, amikor befejeztem a mondatomat egy szürke BMW kanyarodott a kocsi feljáróra.
-Áááá megjött apa. – sikítoztam majd rohantam ki az ajtón apa kezéből sikeresen kiverve, amit hozott befele.


-Héé ennyire hiányoztam. De most akkor, amit kivertél a kezemből szedd is össze. - mondta apu majd nyomott egy puszit az arcomra.


Majd bementünk a házba. Apa amint meglátta a Kírát kérdően nézett rám majd a Grétáékra de mi csak ráztuk a fejünket, hogy majd később elmondjuk. Ne is törődött vele és elindult a konyha irányába. Ezután elmentem letusolni és elmentem a szobámba gépezni. Felmentem facebookra majd a megszokott módon twitterre is felnéztem. Facebookon a szokásos volt sok értesítő és anyukámtól néhány levél hogy valamit otthon hagytam. Gyorsan visszaírtam neki hogy mit hagytam otthon, mert én úgy tudtam, hogy minden nálam van. Egyből jött a válasz is hogy a fogkefémet és a kedvenc tornacipőmet is otthon hagytam. Megadtam neki a címet és mondtam neki, hogy azonnal adja fel postán. Twitteren meg szokás szerint nem volt semmi. Pár üzenetre is válaszoltam, de gyorsan elnyomott az álom és elmentem aludni.


Hmm új rész !! :))
Kommenteket : ))

2 megjegyzés:

  1. Jó lett! :D Mikor hozod a kövit? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát jó kérdés.Ha szépen megkértek még ma befejezem a 16. részt és hozom azt is : PP

      Törlés