2012. augusztus 10., péntek


17.



Kiértünk a házból és egy gyors pillanatra átnéztem a szomszéd házhoz. Szofi sehol sem volt. ’Hál istennek’ nevettem magamba.


-Niall milyen filmet fogunk nézni majd. - kérdezte Kata a szöszitől.


-Nem tudom. - vont vállat.


Nem tellett bele két percbe és ott is voltunk a bandaház elött. Beléptünk a házba és Harry rohant felénk a laptopjávan és nagyon mérgesnek tűnt.


-Ti láttátok már ezeket a képeket. - kérdezte.


A képen Harryvel való csókunk volt.


-Nem ez még nem. De hogy a francba jöttek be a kertünkbe és és. - akadtam ki teljesen.


-Nem tudom, de de de hogy jöttek egyáltalán be. - kérdezte ledöbbenve Gréta is.


-Fogalmam sincs, de már nem is érdekel. De mi lenne, ha nem az ajtóba állnátok már. - mondta majd beljebbinvitált minket a házba. - És amúgy hogy hogy itt vagytok.


-Kérlekszépen úgy hogy Niall átjött hozzánk és azt mondta, hogy semmi dolgotok. Nekünk sincs semmi ezért hát átjöttünk, hogy együtt unatkozzunk. - ült le Kíra Lou mellé a kanapéra. - De ha akarjátok el is mehetünk. - nevetett.


-Ohh mekkora házatok van. - néztem körül.


-Ugyee. - mondta Louis. - Héj ti az előbb még nem otthon voltatok.


-Ott ott. De ne is zavarjon, hogy egy tíz perce már itt vagyunk. - nevetett Kata.


-Láttam hogy van új szomszédotok. De szupcsi lehet. - szólalt meg Zayn.


Erre mindenki felhúzta a szemöldökét, de ő csak röhögött rajta.


-Hát inkább ne beszéljünk róla. - válaszolt neki Gréta.


-Áhámm szóóóóval nem csípitek őt. - kérdezte a gép mögül Harry.


-Vág az eszed kocka. - mosolyodtam el. - És milyen filmet nézünk meg cunciik.


-Nem tudom. Mit szólnátok, a Titanic- hoz?- szólalt meg Niall a konyha közeléből.


-Nekem megfelel. - mondta Kíra mi meg bólogattunk mellette.


Elment Kata a Niall után a konyhába és csináltak egy két tál pattogatott kukoricát. Elmentünk a nappali felé ahol a kanapé elég nagynak bizonyult, de amikor mindannyian elhelyezkedtünk volna valakinek mindig nem jutott hely. Ezért Liam felvetette az ötletet, hogy húzzuk ki. Meg is történ és sikeresen elfértünk rajta. Nem tudom, de én valahogy mindig Louis és Harry mellett kötöttem ki. Liam és Kíra lent ültek a földön. Azt mondták, hogy ott kényelmesebb. Gréta és Zayn is egymás mellett feküdt. Kata és Niall is egymás mellett lett volna, hogyha az a fránya popcornos tál nem furakodott volna be közéjük. Sokszor láttam már ezt a filmet, de valahogy még mindig nem tudtam megunni. Louisnak az egész film alatt be nem állt a szája csak mondta és mondta. A film vége felé egy órával elbóbiskoltam és arra keltem, hogy Harry egy hatalmasat ásított és egy filmbe illő mutatvánnyal átkarolt. Gondoltam viszonzom a kedvességét és én is megölelem. Így hát a kanapé és a háta mögötti részen benyúltam és átöleltem.


-Gyerekek. Mit csináltok itt mellettem. - súgta nekünk oda Louis.


-Semmit te birka. - súgta vissza Harry és egy kicsit meglökte mire Lou leesett.


Erre mindenki fölkapta a fejét és elröhögte magát.


-Louis te mi a francot művelsz. - kérdezte Kata felhúzott szemöldökkel.


-Áhh semmit. Csupán csak Kevint keresem. - mondta majd nagy nehezen visszamászott a kanapéra.


-Na de naaa. Gyerekek ti mit csináltok. - kérdezte Gréta Zayn mellől.


-Szerintem csak ezt. - mondta Harry majd megcsókolt.


-Ó de kis cukik vagytok, de nem lehetne inkább filmet nézni. - fordult hátra Liam.


-Jó rendben csöndbe maradunk. - vigyorogtam. Majd Louis felé fordultam. - Számodra van egy feladatom. - és egy ördögi kacajt tettem hozzá.


-Dalmaaa. - mondták egyszerre.


-Okééé csöndbe maradok. - mondtam majd odabújtam Harryhez, aki jól megszorongatott.


Kezdtem unni a filmet ezért körbenéztem a ’párok’ között.


-Na akkor ezt tőlük is kérdezhetnénk. - mutattam Grétára és Zaynre.


-Várj. - súgta. - Khmm ti mit csináltok itt mellettünk. - kacsintott Zaynre.


-Akkor most mi is kezdjük el. - nevetett.


-Zayn kuss. Most keresik a túlélőket. - szólalt meg Niall a sarokból.


Nem sokkal később vége lett a filmnek és végre beszélhettünk normálisan.


-Kicsilány akkor nekem mi is lesz a feladatom. - kérdezte Louis tőlem.


-Héjj nem is vagyok kicsi.17 leszek következő hónapban oké. - háborodtam föl. - Na, akkor lehet, hogy hülyének fogtok nézni, de szerintem jó ötlet. És ott van a szomszédunk a Szófia akit nem nagyon kedvelünk. Na, őt kéne valamilyen módon megszívatnod. Nekem mindegy hogyan csak kérlek, tedd meg. - néztem rá kiskutya szemekkel.


-Nektek bármit. - mondta Lou.


-Na és milyen volt a film. - kérdezte Kata kikerekedett szeműkkel.


-Tökéletes. - mondtam majd kerestem a tekintetemmel Harryt, de nem találtam. - Emberek hol van Harry.


-Ó a te lovagod. Igaz nem szőke és még lova sincs…- fejezte be volna a mondatát Louis, de közbevágtam.


-Te idióta. De most komolyan.


-Kiment. - mutatott az ajtóra Niall.


-Köszi nyuszi. - küldtem neki egy puszit és rohantam ki az udvarra.


Körülnéztem az udvaron és az egyik fa tövében üldögélve találtam.


-Hát te mit keresel itt. - kérdeztem.


-Csak vagyok. Gondolkozok.


-És min töröd a szép kis fejecskéd. - ültem le mellé.


-Ezen azon. Inkább csak azon mi is történt a kanapén. - nevetett.


-Hát szerintem az, aminek látszott. - én is elkezdtem nevetni majd nyomtam egy puszit az arcára.


-Hát oké csajszi. Nem akarok túl tolakodónak tűnni de.. - nem fejezte be a mondatát mert a Kata sietett oda hozzánk.


-Gyerekek mi lenne, ha elmennénk még egyet sétálni. - ült le mellém ő is.


-Én benne vagyok. Te. - kérdeztem Harrytől.


-Persze miért is ne. - vigyorgott. - és hova megyünk.


-Zayn azt mondta, hogy van a közelbe egy kis park szerűség és oda vinne el minket. Viszünk enni, inni meg mindent tök jó lesz. - mondta kicsattanó örömmel. - siessetek már.


-Rendben szaladunk. - álltam volna föl, de Harry visszarántott a földre.


-Te még nem mész sehova. - vigyorodott rám.


-Okés cuncik én itt sem vagyok. - rohant befele a házba Kata.


-Akkor most befejezem a mondatomat. Azt szeretném mondani….




Komikat kérek hozzá : PP

4 megjegyzés:

  1. Na nee! Neked is pont most kell abbahagynod! :DD Pedig már kezdtem élveznii..xDD
    Nagyon jó lett! Tök jó, hogy lett végre valami Dalma és Harry között! Siess a kövivel! :D
    Nóry

    VálaszTörlés
  2. Még még még bokszos kengurum ;D Ha nem folytatod nagyon gyorsan akkor neked véged lesz ha majd elmegyek hozzád xd

    VálaszTörlés
  3. Háát van egy rosz hírem...Holnap nem tudom hozni szóval várnotok kell egy kicsit : P

    VálaszTörlés
  4. Mikoor hozood?? :DD :(
    Nóry

    VálaszTörlés