2012. augusztus 9., csütörtök


16. 



Reggel arra ébredtem, hogy csurom víz a párnám is meg én is és ordítozott velem valaki hogy ’ideje már felkelni lustaság’.


-Mi a francnak ordítasz, nem vagyok én süket. És és miért vagyok vizes te bolond. - nem tudtam, hogy kivel ordibálok.


-Nyugodj meg, mert kapsz még egyet, ha nem viselkedsz. - vihogott Gréta.


Erre én átfordultam a másik oldalamra és próbáltam tovább aludni. Sikertelen volt, mert kaptam még egy kis vizet a nyakamba, amitől egyből fölugrottam és elordítottam magam, hogy ’jól van, jól van, fent vagyok már.’


-Te ki adta neked ezt az ötletet, hogy más nyakába öntözd a drága vizet. Inkább ittad volna meg. - mondtam felháborodva és akartam visszadőlni az ágyba, de megéreztem a hideg párnámat és végül fölálltam és elindultam a fürdő felé letusolni a vizes balhé után. Miután letusoltam elindultam lefele a konyhába. A lépcső tetején már éreztem a finom illatokat. Leértem és a csábító illatok a konyhába húztak engem. Mindenki ott volt már és nézték hogy apa mit ügyködik. Leültem melléjük és én is elkezdtem nézni.


-És mi jó lesz a reggeli. - kérdeztem.


-Hát ilyen egyszerű kis valami. - mondta, de már folytatta is tovább.


-Apuu kicsit bővebben, ha kérhetném-nevettem.


-Sajtos tojásrántottát. – vigyorodott rám.


-Hmm az finom. – lépett be Louis az ajtón.


-Ó szia Louis. - üdvözöltük.


-Sziasztok lányok. Hello Joe. - kezet rázott apával.


Majd felénk fordult és így szólt:


-Ömm lányok van egy nem is tudom jó vagy rossz hírem.


-Ááá ne kímélj minket haljuk. Ma már reggel vízzel ébresztettek ez már nem lehet rosszabb nála. - mondtam nevetve. Mire Lou furán nézett rám és elnevette magát.


-Na akkor az van hogy a mozizás nem moziba fog megtörténni mert kiszivárgott hogy oda fogunk menni és most ebben  az egy hétben nem szeretnénk annyi rajongóval találkozni. Megfájdulna a fejem tőlük. - nevetett Louis. - Úgyhogy filmezni ma nálunk fogunk. Nem kell kiöltözni legalább. Majd átjövünk értetek.


-Renben van. - nevetett Gréta.


-Akkor sziasztok csibéim. - mosolyodott el. - Helló Joe további jó főzőcskézést. - és kilépett az ajtón.


-Lányok üljetek le az asztalhoz ma lesz egy különleges komornyikotok. - mondta apa az asztal felé mutatva.


Mi jókislányok módjára leültünk és vártuk a kiszolgálást.


-Jó reggelt hölgyeim. - hallottuk a hátunk mögül az ismerős hangot.


Niall hangja volt. Egyszerre hátranéztünk es megláttuk a szöszit.


-Ohh jóreggelt komornyik úr. - nevetett Kata.


Niall elénk rakta a kaját és visszament apához a konyhába.


-Öhmm komornyik úr nem szeretne velünk reggelizni. - kérdeztem vigyorogva.


-Jajj azt hittem sohase kérdezed már, meg persze hogy jövök. - nevetett majd leült mellénk az asztalhoz.


Miután megkajáltunk elmentünk mosogatni.


-Niall neked semmi dolgod sincs. - kétdezte Gréta felhúzott szemöldökkel.


-Megvalva semmi sincs ezért gondoltam átjövök. Mit szólnátok, hogyha átmennénk hozzánk filmet nézni. Legalább előbb végeznénk vele és akkor még elmehetnénk valahova.


-Én benne vagyok. - bólogatott mindenki. - Várj, meg mindjárt elmegyünk felöltözni.
-oké . mondta és evett tovább.


Mi felszaladtunk az emeletre a szobánkba készülődni. Fogat szeretem volna mosni de még nem jött meg a fogkefém.  Majd felöltöztem. Hosszas változtatások közepette végül megtaláltam az igazit. Majd lementem a többiekhez.A Kata és a Kíra már lent volt mindketten nagyon csinosak voltak. Nem sokkal később lejött a Gréta is.


-Apa elmentünk. - ordítottam neki.


Csak egy halk sziasztokot hallottam.

Ruháink:
Katáé:

Kíráé:

Grétáé:

Enyém:

3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! Várom a kövit, remélem minél hamarabb hozod és nem kell megint könyörögnöm! :DD
    By: Keresztes Bella Nóry

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig sem kellett könyörögnöd. : p
      Csak nem volt sok időm ezért hoztam most 2-őt is : P
      Csak a te kedvedért : ))
      Lehet hogy ma is hozok de nem nagyon biztos mert nem érek rá sajnaa : ((

      Törlés
  2. Ohh köszi! :D
    Remélem tudod hozni! Már nagyon várom! :DD
    By: Nóry

    VálaszTörlés