2012. augusztus 21., kedd


18.




….várj ez így nem fog menni. - vett egy mély levegőt és folytatta. - kimondom csak egyszerűen. - drámai szünetet tartott. - csak annyit szeretnék, hogy nagyon tetszetsz nekem és azt szeretném kérdezni, hogy lennél e barátnőm. - kérdezte félve majd elmosolyodott, amitől én elolvadtam.


Nem sokat gondolkoztam a és egyből rávágtam a választ.


-Hát persze te kis butus. - mondtam majd odahajoltam hozzá és nyomtam az arcára egy hatalma nagy cuppanóst. - De most már indulnunk kéne, mert nem lesz jó vége. - vigyorogtam.


Felálltam és most már végre tudtam magammal húzni Harryt is. Elindultunk befelé és Hazza megfogta a kezemet és úgy léptünk be a házba. Amint beértünk Louist vettem észre, először akinek tátva maradt a szája. Én ezen csak elmosolyodtam majd elindultunk felélyük.


-Én megmondtam. - súgta Kata a fülébe.

-De..de..deee. - ült le Lou az egyik székre.


Én csak értetlenül néztem rájuk és vártam, hogy valaki avasson be a dologba.


-Jolvan drága semmi baj nyugodj meg. - fordult felé Kíra és elnevette magát.


-Na de most akkor ki mit nem hisz el. Vagy micsoda. - néztem még mindig értetlenül.


-Louis nem akarta elhinni, hogy össze fogtok jönnie. - világosított föl Niall. - Én hittem ám bennetek.


-Kérlek Niall ne hazudj ekkorát. - nevetett Zayn.


-De én nem.. - nevetett Niall.


-Louis ebbe most mi olyan fúúú de hihetetlen. - emelte fel a kezünket Harry.


-Semmi-semmi. Túl fogok rajta esni. De azon nem hogy megcsaltál. Te szemét állat. - vihogott idétlenül.


Eltellett egy kis idő mert Liam még készülődött. Olyan mint egy menyasszony. Nem sokára le jött és amikor meglátott kézen fogva Harryvel elkezdett rohanni felénk. A lépcsőről is majdnem leesett annyira sietett.


-Szia hugi. Üdv a családba. - futott felém.


-He. - néztem rá bután.


-Semmi semmi. Keblemre. - ölelt meg.


-Jol van már. Mi a bajod. - kérdeztem tőle.


-Ez ilyen Liam féle beavatás. - kiabálta Louis.


-Ja az mááás. Jól van Liam most már szállj le rólam. - Hámoztam ki magam az öleléséből. - Mehetnénk már. - kérdeztem.


-Persze hogy mehetünk. De előre mondom, hogy nem kocsikázunk, gyalogolni fogunk. - nevetett Gréta.


-Nem is gondoltam, hogy autózni fogunk. - sétált mellé Zayn és megcsókolta.


-Na induljunk mááár. - toporzékolt az ajtóba Kata.


-Jó jó mehetünk máris. - nevetette Niall.


Végre elindultun a kiszemelt park felé. Sas szememmel vagyishááát Harry mondta, hogy nézzem Liamet és Kírát, hogy összemelegedtek. Olyan kis aranyosak. Remélem lesz valami köztük. Ahogy közeledtünk a park felé észrevettem egy sikoltozó lánytömeget. Először nagyon cukik voltak de amikor odaértek hozzánk és kinyillott a szájuk ledöbbentem.
-Te meg ki a franc vagy a férjem mellett-nézett rám az egyik lány, mert Harry elment fényképezkedni. 

Én csak értetlenül néztem és inkább arrébb álltam. Mindenki evvel zaklatott engem is meg a Grétát is. Egy ideig még tűrtük, de Louis egyszer felkiáltott.


-Lányok hadjátok már békén őket. Örülnétek neki, hogy szeretett fiuaitok boldogok és jól érzik magukat. Most oszoljatok legyetek szívesek, mert szeretnénk egy délutánt eltölteni ezekkel a csodálatos lányokkal.


Evvel a sok rajongó hátat fordított és sértődötten elsiettek. Mi kerestünk egy nyugodt kis zugot ahova lepakoltunk és élveztük a napsütést.


-Ügyes voltál Lou. - vigyorodott rá Kíra.


-Ki jön el velem egyet sétálni. - néztem rájuk kiskutya szemekkel.


-Még szép hogy nem. Most értünk ide, de már sétálgassak is tovább. Álmodj királylány. - nevetett Gréta.


-Jólvan akkor. - hervadtam le.


-Kincsem és elmegyek veled. - nézett rám mosolyogva Harry.


-Ohh köszönöm. - adtam egy puszit a szájára.


-Más valaki. Először, harmadszor. - nevetett. - akkor mehetünk is.


Feláltam de abba a pillanatba vissza is zuhantam a földre.


-Hát ez most nem fog menni. Tee boszorkány. - néztem szúrósan Grétára majd elvigyorodtam.
-Én most miért. - nézett rám értetlenül.


-Áhh hanyagoljuk. - mondtam, hogy ne nagyon bonyolódjunk bele a dolgokba.


-Ömm lányok hova raktátok a sonkás szendvicsimet. – nézett körbe Niall.


-A gitárod melletti tatyóba. - mutatott a zsákra Kata. - Te elhoztad a gitárodat. - kerekedett el a szeme.


-El. –Beszélt teli szájjal.


-Fujj gusztustalan vagy. Ne beszélj teli szájjal. - mondta neki Liam.


-Igen is apuci. - fojtatta teli szájjal.


Amiért nem tudtunk sétálni a parkba ezét körbe körbe nézegettem és egyszer csak megláttam valakit. Szofi volt az rögtön magam mellé rántottam Louist aki bele esett Harry ölébe.


-Normális vagy. - nézett rám Louis nevetve.


-Én soha nem voltam az. Na de nézd kit találtam. - mutattam Szofira. - Őt kell valahogy megszívatnod.


Láttam Louison hogy egy kicsit furán néz rám, mert rengeteg lány volt a park azon részén.
-Ahamm és azt megmondanád hogy a 80 lány közül melyik is ő.


-A sárga pólós barna nacis csaj.


-Hát ez eléég fujj. - borult ki.


-Ne nyafogj. Vesd be magad cicus.


-Khmm. Esetleg mennyek el .- nézett Harry rám.


-Dehogy. - nyomtam egy puszit az arcára.


-Hát akkor ezt megbeszéltük. - áthajolt Loun és megcsókolt.


-Fúúú akkor megyek. Csöpög a nyálatok. Undorítóó. - állt föl majd leporolta a ruháját. - akkor megyek is pááá. - kacsintott.


-Csak ügyesen ám. - kiabált utána Gréta.


Ő csak hátrafordult és elvigyorodott. Végre kiállt a zsibbadás a lábamból ezért elindulhattam Louis után. Nem sokkal később jött utánam Harry is. Megvártam és Lou megtalálására indultunk. Jól tettük, mert eltévesztette a célszemélyt. Harry odasietett hozzá és átirányította a helyes lányhoz. Nem sokat halottam a beszélgetésből, de egy bizonyos szót kivettem az egészből. Nagyon ideges lettem Loura.



KOMMIZATOK !! ;]

5 megjegyzés:

  1. Király lett.! Minél előbb hozd a kövit.! :DD
    Nóry

    VálaszTörlés
  2. Jajj ez már milyen jó, hogy "Vesd be magad cicus" :DD
    Loui cicus készenlétben! :DDD

    VálaszTörlés
  3. k;rlek siess a k0vivel >DDDDD <3

    VálaszTörlés