2012. június 22., péntek


1.London

Épp sétálunk haza a suli utolsó napjáról mikor megszólal a telefonom.Anyu szolt bele a telefonba.


-Szia Kicsim.Ha a lányokkal vagy kérlek hangosítsd ki a telefonod.Ez nekik is szól.Kihangosítottam a telefont mire a két barátnőm kórusba szólt a telefonba.


-Szia-szolt Gréta.


-Szijó-szolt közvetlenül utána Kíra is.


-Sziasztok lányok.Ugye azt tudjátok hogy drága férjem kint dolgozik Londonba.Azt terveztük hogy kimehetnétek hozzá erre a pár hónapra.Csak kikapcsolódás ként.Összenéztünk.Persze hogy menni akartunk.


-Mi biztos hogy benne vagyunk.Te elengedsz engem de mi lesz Kíra és Gréta szüleivel-kérdeztem szomorúan-Beszéltél már velük?


-Igen.És benne is vannak.


-Ugye most csak sziacc-kérdezte Gréta.


-Nem nem.Na de most leteszem.Ma nem fogunk találkozni kicsim mert dolgom van azért is mondtam el ma.Ja és a gép szombat este indul.Szóval készülődjetek-ezzel sietősen lecsapta a telefont.


-Vá csajok el sem hiszem hogy megyünk Londonba.-ugráltam az út közepén.


-Jesszus én se.-ugrált velem együtt Gréta is.


-Nem is tudom jó ötlet ez-hangolódott le mellettünk Kira.


-Miért ne lenne.Apa majd vigyáz ránk.Remélem-nevettem el magam-Ma nem jönnétek át segíteni nekem összepakolni.Nem tudom hogy mit vigyek magammal.


-Oké csajszi én benne vagyok-mondta Gréta.


-Én is benne vagyok.-szolt Kira is.


-Akkor öt perc múlva nálunk?-kérdeztem-Kérlek valaki hozzon zenét is mert avval sokkal jobb pakolni.


-Jó viszek-válaszolt Gréta.


Beértem a házba gyorsan felfutottam a szobámba és a táskámat levágtam a sarokba ahol szokott lenni.Leszaladtam a konyhába és levettem a polcról három poharat és töltöttem bele narancslevet.Kitöltöttem az utolsó pohárba is mire Kíra lépett be a bejárati ajtón.


-Bocsi hogy elöbb jöttem de nem tudok várni.Nagyon izgatott vagyok.-mondta.


-Semmi baj.Gyere ülj le a kanapéra.Narancslevet?-kéreztem


-Igen köszi.


-Hol van ez a lány már.-Kérdeztem türelmetlenül.


Végre belépett Gréta az ajtón.


-Mizujs jányok.Bocsi a késésért de itt a zene.Most kivételesen nem felejtettem el.Ezt el se lehetett volna felejteni.-a kezembe nyomott egy 1D up all night cd-t.


-Naneee.Ez honnan van?-kérdeztem meglepetten.-Nekem is kell ilyen.


-Ez volt az volt az asztalomon és egy cetli.Furi mert nem anya vagy apa írása van rajta.Neketek nem ísmerős-kérdezte


Megnéztük mindketten de nem volt ismerős.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése