2012. június 22., péntek


2.Apu


-Olvastad mi van ráírva-kérdeztem barátnőmet.


 -  Szerinted én azzal törődtem mikor megláttam az asztalomon.


 - Kírám felolvasnád, mi van a papírra írva. Túl lusta vagyok. - mondtam unott hangon.


 -Persze hogy felolvasom-nevetett- ’ Kedves lányok. Ezt a cdt egy ismeretlen ismerős küldte nektek. Holnap este nyolckor indul a gépetek. Várunk titeket fél nyolcra a kisbolt előtt. Nyugi bízhattok bennem.’


 -Ömm izé mi lenne, ha felhívnád anyukádat és megkérdetnéd tőle mi is ez a cetli. Ő biztosra megtudja mondani, hogy mi is ez az egész.- mondtam Grétának.


 -Okés - mondta és már tárcsázta is a számot - Szia. Mi ez a cd és a cetli az asztalomon? Anyu bízhatunk a cetliben.- kérdezte idegesen.


 -Szia kincsem. Igen bízhattok a cetliben.


 -És azt megmondanád, hogy ki hagyta itt ezt nekünk.


 - Azt nem mondhatom meg. De most mennem kell majd holnap találkozunk. Szia


 -Szia anya.


 Miután összepakoltuk a cuccomat lementünk és csináltunk melegszedvicseket.


 - Ümm ez nagyon fini volt.- mondtam


 -Na de csajok én most megyek és kikérdezem aput hogy ki hagyta az asztalomon a cdt.


 - Jó oké. És akkor holnap nálad mikor??-kérdeztem


 -Majd irok facen.Sziasztok.- és ezzel becsapta a hátamögött az ajtót


 Miután elmentek fölmentem a szobámba és leültem az ágyamra gépezni. Beléptem facebookra 
majd twitterre is.Apa egybőr rámírt.


 - Szia. Már nagyon várom hogy ideérjetek a lányokkal.



- Szia apa.Van egy jó és egy rossz hírem.Kezdem a rosszal.


 - Oké. Ne kímélj.


 -A lányok nem jöhetnek el, mert nem engedték meg a szüleik.


 -Na, remek. És mi a jó hír?


 - Az a jó hír hogy csak szivattalak és holnap gépre ülünk.


 -Te lány tudtam, hogy sántikálsz valamibe. De édesapádat nem szép átverni. :)


 -Jó bocsi. Nem akartam a szivmittudoménmit rád hozni. És apa van valami közöd a cetlihez.


 - Bocsi, de mihez?


 - Gréta asztalán volt egy cetli meg egy 1d cd. És a találkozó valódi?


 -          Igen így már tudom, hogy miről van szó. Igen valódi. Na de most megyek mert még vár a meló. Szia. Holnap találkozunk.


 - Szia. (:


   Kikapcsoltam a gépet és a változatosság kedvéért bekacsoltam a tv-t. A tv pont a viván volt és kedvenc számom ment rajta. Éppen nem tudott lekötni mert azon gondolkoztam ki lehet vagy kik lehetnek azok akik holnap várnak minket. Hirtelen a nagy gondolgodásba észre sem vettem, hogy elaludtam…Másnap nagy ordibálásra keltem amitől nagyon megilyedem.




1 megjegyzés: