2012. június 25., hétfő

Sziasztok Directionerek. 
Bocsi hogy ez a fejezet késve érkezett de magyarázatom van rá..:)) : Délig alvós tipus vagyok és még a gépem is elbaszódott.
Utólag is bocsi..:D

FEJEZETCÍMEKET VÁROK!! :3

~Dalma


5.



-Örülök a megismerkedésnek. Sokat hallottunk már rólatok- mondta Niall.


Közben elindultunk a reptérre. Begyömöszöltük magunkat a fiuk közé. Gréta Zayn mellett ült, Kíra Niall és Liam mellett foglalt helyet én pedig két kedvencem között ültem azaz Lou és Harry.


-És kitől hallottatok rólunk- kérdeztem –Csak nem a Londoni galambok beszéltek rólunk. - nevettem.


-Keviiiiiin - ordította el Lou magát.


-Te őrült. Megsüketülök. - Ordítottam vissza a fülébe.


- Na de a viccet félretéve. Honnan tudtok a létezésünkről. És még jobb kérdés miért is vagytok itt. Nem mintha nem lenne jó. - mondta Gréta.


-Apukádtól. Szomszédok vagyunk Londonba és megkért, hogy mennyünk a reptérre elétek. De mi nem tudtunk várni, vagyis hát csak Harry és így ide kellett hozzátok repülnünk. - mondta Lou.


-Persze azt nem mondod, el mindjárt milyen alsó van rajtam?-kérdezte Harry idegesen.-Tippelhetek- kérdezte Gréta.


-Csak rajta úgyse találod ki.


-Topman.Csak tipp volt.


-Héjj az az én márkám.-mondta Lou feldultan.


-És mit mesélt rólunk apu.-kérdeztem kiváncsi tekontettel.


-Hát hogy aranyosak és szépek vagytok.-válaszolt a kérdésemre Zayn.


-És ez be is vált.-mondta Niall.


-Fiuk nem siethetnénk egy kicsit 5 perc mulva száll fel a gépünk.-idegeskedett Kíra.


-Ha szeretnél rajongók hadával utazni egy gépen pár órát akkor mehetünk menetrend szerint is.De mi a saját gépünkel jöttünk és avval is szeretnénk menni.-mosolygott Liam.


- Okés az szuper.-mondtuk egyszerre a lányokkal.


Még volt egy kis út előttünk. Végighülyéskedtük az egész utat. Eddig is tudtuk hogy nagyon jó fej fiuk lehetnek de most meg is tapasztaltuk.Amint odaértünk a reptérre egyből egy nagy tömeget vettünk észre a terminálba.Én személy szerint nagyon megilyedtem a nagy tömegtől.Nem tudtam mit fognak szólni a rajongók hogy szerettet fiuikkal vagyunk és egy gépre szállunk velük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése