2012. június 28., csütörtök


Nem látom a címeket !!

:D


8.



Mivelhogy kaptam Harrytől egy cuppanóst az arcomra. Zayn végigsimította Gréta arcát. Nagyon látszott rajtuk hogy bejönnek egymásnak. Niall nem erősködött partnerével, mert tudta, hogy Kírának barátja van. Ebben az volt a rossz rész hogy több mint 50 rajongó előtt csináltuk. Meg az is hogy el kellett válnunk tőlük.. Mikor beértünk a házba nekem tátva maradt a szám.


-Apu ezt nem említette, hogy ez ekkora izé. - mondtam.


-Már nem is azért Dalma, de ezt nem lehet egy egyszerű izével jellemezni. - mondta Kíra amint leült a kanapé szélére.


-Lányok én szerintem most elmegyek keresek egy szobát és ledőlök aludni mert nagyon fáradt vagyo-mondta Gréta egy ásítás közepedte.


-Én meg keresek egy laptopot. Csak van itt valahol egy dolgozó szobaaaaa… - ekkor vettem észre egy nagy papírlapot kiragasztva a szembe lévő falon.


-Sziasztok lányok üdvözöllek titeket itthon-kezdett bele az üzenetbe Gréta- Szobákat fönt az emeleten találtok. Fűrdő is van fent. Remélem jól telt az idevezető út a srácokkal. Anyukétok üzenik, hogy hívjátok fel őket hogy épségben ideértetek e. És végül kincsem laptopot a konyhában találsz. Holnap majd találkozunk. Jóéjt és szép álmokat.

Puszi: Joe.
-Apukád látom eléggé unatkozott. - kuncogott Gréta.


Én csak bólogattam. Épp indulni szerettem volna a konyhába mikor barátnőim visszarántottak.
-Hová hová kicsilány? Hívd fel szépen anyudat, mert halálra fogja izgulni magát. Remélem, azt nem szeretnéd. - kérdezték.


-Rendben van. Csak nyugodjatok meg. - mondtam majd elővettem a telefont a táskámból és tárcsázta anyut. 

Megbeszéltünk mindent anyuinkal. A két lány a szobájába vette az irányt én meg az ellenkező irányba a konyha felé. Nagyon nagy konyha volt először nem is találtam meg azt a nyavandt laptopot. De a végére nem egy, hanem három laptoppal tértem vissza, amit a barátnőimnek is felvittem.Leültem melléjük az ágy szélére és kezdetét vette a kockulás.


-Ömm lányok ti már néztétek a twittereteket?- kérdeztem tőlük felcsillanó szemekkel.


-Még nem tartok ott- mondta Gréta és mellette Kíra is rázta a fejét. – Miért kellett volna


-Husika szerinted miért kérdeztem
.


-Nem tudom, de igazán elmondhatnád nekünk.


-Na jó megadom magam-kuncogtam- Ha engem akkor titeket is bekövettek biztos. - leugrottam az ágyról és ugrándozni kezdtem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése