2012. június 27., szerda


Címeket is szeretnék ám. :)

~Dalma

7.



-Ömm én szeretnék változtatni a felálláson. - vigyorogtam magamban. Harryre pillantottam, de nagyon furcsa ás szomorú fejet vágott. Nem tudom miért. - Harry minden rendben?- kérdeztem.


-Igen persze folytasd csak- mondta és erőltetett mosolyt csikart az arcára.


-Naszóval. Niall és Zayn ti helyet cseréltek, mert csak. Te meg itt maradsz nekem - vigyorogtam rá. Láttam, hogy Harry arcáról eltűnt a grimasz és megnyugodtam. - Akkor mehetünk is.


Leszálltunk a gépről. Rajongók tömkelege volt megint a reptéren. Finom virágillat szállt a levegőbe. Nagyon jó volt. Amíg a srácok fényképeszkedtek a rajongókkal én néztem a csillagos eget hátha látok valami olyasmit, amit otthon nem. Semmi változás ugyanaz az égbolt volt, mint otthon. De valahogy mégis más. Néztem hátha apát észreveszem. Nem jártam valami sok sikerrel. Láttam mindenféle embert, de egyik se volt apa. Észrevettem egy cetlit amin a nevem volt. Az embert csak utána néztem. Uhh kicsit ijesztő alak volt legalább háromszor akkora lehetett mint én.


-Szia Paul. - Louis futott az ismeretlen fickóhoz.


-Sziasztok gyerekek. Ömm most ebben az összevisszaságban nem tudom ki kicsoda, de egy Dalma nevezetű leánykának üzenetet hoztam az édesapjától. - mondta.


-Szia. Ha szabad. - szóltam. - Ha már a fiúk ilyen lusták akkor majd bemutatkozunk nélkülük. Ő ott a feketehajú Gréta mellette Kíra és végül szerény személyem Dalma. - mondtam kuncogva.


-Rendben sziasztok. És nyugodtan tegezzetek. - mondta. - Akkor az üzenet ’van nálam pénz és menjünk kajálni’.


-Oké és hova megyünk-kérdezte Niall.


-Joe azt mondta, hogy bárhová mehetünk. Ti választotok.


-Menjünk a McDonald's-hallottam az egyhangú.


Miután megvacsiztunk hazafelé vettük az irány. Mivel nagyon szép idő volt kint ezért gyalog indultunk haza. Sajnos a fiuk háza előtt nagy tömeget láttunk meg. De ez most már nem nagyon érdekelt. Megszoktam. A ház előtt elköszöntünk egymástól ami igen is meg nem is tetszett…


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése