2012. június 29., péntek


9.



-Kik mond már. Nem x-faktor ez.


-Harry, Lou, Zayn, Liam és Niall. áááá - kiabáltam.


-Úristen és tényleg-állt föl Gréta is- Minket, mint hétköznapi lányokat ők bekövetni. Ááá te jó isten. - sikítozott mellettem, mint valami őrült.


-Én megmondtam.


Megfogtam Gréta kezét és lerántottam magam mellé ahova az előbb kerültem


-Áu ez fájt ám.- mondta.


-Jajj ne legyél már ilyen hisztis. Inkább ezt nézd. - mutattam a Harrytől kapott üzenetet.


-Óóóó van, valami köztetek látom ám én. Egy puszi most meg egy levél. Értem én ám ezt az egészet. - mondta barátnőm vigyorogva.


-Te marha mi lenne, ha előbb olvasnál, és aztán mondanál is valamit. - vontam össze a szemöldököm mire olvasni kezdett.


A levélben ez állt: ’ Sziasztok, lányok .A srácokkal lenne egy ötletünk. Mi lenne, ha holnap nálatok csinálnánk új szomszéd bulit. Szerintünk tök jó lenne, mert még jobban megismerkednénk. :)’


Válaszoltunk a levélre: ’ Mi benne vagyunk. Ha holnap otthon vagytok, és ráértek akkor gyertek át és kitalálunk valamit. ’


A válaszuk csak ennyi volt: ’ Rendben. Jó éjt lányok. ’


-Kíra nagyon lehangolt vagy. Van valami baj?- kérdeztem meglepve.


-Csak egy kicsi. Hiányzik a barátom. - mondta majd letörölt arcáról egy könnycseppet.


-Jajj kérlek ne sírj. - ölelte meg Gréta.


-Szerintem menjünk fürdeni. Apa azt mondta csak két fürdő van szóval ti menjetek én meg addig még gépezek-kacsintottam rájuk.


Nem értem ekkora házba miért csak két fürdő van. De ez most nem lényeg. Írtam a Kíra barátjának egy E-mailt hogy jöjjön ki Londonba. De váratlanul megszólalt a csengő. Gyorsan lefutottam a lépcsőn és félve kinyitottam az ajtót. Meglepetésemre a legjobb barátnőnk ált velem szemben.


-Ááá Kata te hogy kerülsz ide. - kérdeztem meglepetten.


-Szia drága. - szólalt meg nagy mosollyal. - Majd csak akkor mondom meg ha beengedsz.


-Jajj tényleg gyere be. - invitáltam beljebb.


-Izé miért van a szomszéd ház előtt ennyi ember? –kérdezte drága barátném
.


-Az igazán mindegy. Inkább arról mesélj, hogy hogy is kerültél ide.


-Az úgy volt, hogy beszéltem anyuddal és kitaláltuk, hogy meglepiből eljövök hozzátok és tádámm itt is vagyok. - mondta. - Most te mesélj.


-Az a sok ember azért van ott, mert híres emberek lakják. Azt nem mondom, meg hogy kik. Holnap jönnek, és akkor megtudod az igazat. - horrorfilmbe illő hanggal mondtam neki.


Amint befejeztem a mondatom a lányok ugrándoztak le a lépcsőn.


-Kataa te mit keresel itt. - kérdezték tőle.


Elmesélte nekik is hogy, hogy kerül ide hozzánk. A lányok lelkére kötöttem, hogy ne mondjanak semmit a szomszédokról. Elköszöntem a lányoktól és elmentem letusolni. Miután megmostam a fogam a szobámba vettem az irányt és bebújtam az ágyamba. Nem kellett sok idő és már aludtam is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése