2012. június 23., szombat


3.Pakolás


-Ébresztő te lustaság. Már rég a hasikádra süt a nap- ordibálta Kíra.


-Ó ember és ha most főz akkor mi van- húztam fejemre nyűgösen a takarót.


-Édes kérlek kelj már föl. Vagy kérjek anyudtól egy pohár vizet.- szolt morcos hangon Gréta.


- Jó megyek már csak a vizet ne megyek már.- pattantam ki az ágyból- Fél perc és felöltözök. 

Kihez megyünk először?- ráncigáltam magamra egy nadrágot.


-Hozzám csajszi.- önelégült mosollyal nézett rám Kira.


-Oké már mehetünk is.


Nagy nehezen levánszorogtunk a lépcsőn majd ki az ajtón.


-Ohh még milyen messze van a cél._álltam meg. Igaz a barátnőnk háza az út másik oldalán volt akkor is nagyon soknak bizonyult.


-   Gyere már. Ne nyafogj annyit. - állt meg Gréta mellettem.- Beszéltél apuddal a cetli ügyben?


- Igen. Azt mondta hogy ez igazi.Ismerjük a személyt személyeket hogy ki küldte nekünk. Remélem valami helyes ismerős.


- Hát ezt énis- tette hozzá Kíra- Na de elég a szóbol induljunk pakolni mert még Gréta is visszavan.


- Hát akkor mire várunk.Gréta elhoztad a cd-t- Kérdeztem mogorva képpel.


- Ó na ne már tudtam hogy elfelejtettem valamit- be se fejezte a mondatot de már rohant is.


Bementünk a házba de nem kellett sokat várnunk rá. Annyira rohant Gréta hogy amikor belépett az ajtón megcsúszott és elesett.


-Ááá de béna vagy. – röhögtünk rajta.- Ahogy látom tényleg siettél.

 -Ó ne röhögjetek rajtam. Inkább segítsetek felkelni.

-Ühümm. Had nézzük hogy szenvedsz. - nevettem-Na gyere –nyujtottam neki a kezem.


-Na akkor mehetünk már pakolni?- kérdezte Kíra.


- Ja a pakolás.Mehetünk-mondtam.


Miután összepakoltunk átmentünk és segítettünk Grétának is.Közben az útról beszélgettűnk, hogy milyen is lesz.


-Szerintem lányok táborozzunk át hozzánk. Majd onnan indulunk a kisbolthoz- szóltam.


Egyre idegesebb lettem vajon ki fog várni minket ott. Talán…áhh tuti nem…vagy talán mégis. Lehet hogy apu küld értünk egy kocsit. De ez most mindegy.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése