2012. június 26., kedd

Címeket manók.:)

~Dalma



6.



-Mit fognak szólni a rajongók, hogy veletek vagyunk?- kéreztem ijedten.


-Azta a rajongókat el is felejtettem. Mondjuk nem is csodálom. - szolt Zayn.


-Akkor most mit fogunk itt csinálni. A rajongók úgyse fognak addig elmenni, amíg nem látják, hogy kiszálltok a kocsiból.- mondtam.


Egy darabig csak ültünk a kocsiba, de egyszer csak Lou szeme felcsillant.


-Lehet hogy nem fogtok örülni az ötletemnek. De ha a lányok úgyis a szomszédba laknak és még szépek is ki tudja, mi lehet. - vett egy nagy levegőt és folytatta. Na, akkor. Azt találtam ki hogy megfognátok egymás kezét és úgy mennétek végig a rajongók között. Niall és Gréta most egy pár vagytok, Zayn te fogd meg a Kíra kezét. És Dalma te, ha már így is Harry mellett ülsz ő a te párod lesz.


Ránéztem Grétára és láttam, hogy neki nem nagyon tetszett az ötlet, mert neki nem Niall volt az esete. Ő jobban kedvelte Zaynt.


-Ja és akkor ott megölnek minket, hogy miért fogjuk a kezeteket. Köszi Lou. - nevette el magát Kíra.


-Jajj már ne aggódjatok annyit. Gyertek, mert már biztosan vár ránk Joe a reptéren. - jelentette ki Lou.


A kocsiból előbb a fiuk szálltak ki majd szép sorjában mi is. Kiszálltunk megfogtuk a kiválasztott fiú kezét és elindultunk. A tervezés szerint ment végbe az egész repülőig az út. A rajongók kicsit furán néztek valamelyik ijesztően. Na de mindegy az a lényeg hogy átvergődtük magunkat a gépig. Felszálltunk és elcsodálkoztunk. Nagyon szép volt olyan volt mintha ez nem is egy repülőgép lenne. Bőr kanapé, bőrülések és minden más… Leült mindenki a ’helyére’.


-Az nagy baj, ha ott van egy két fotós a rajongók között. - kérdezte Gréta ijedten.


-Hát attól függ. - nézett ki Zayn az ablakon-szerintem ártalmatlan.


Az egész utat majdnem végigbeszéltük. Nagyon jó fejek. Igaz az út vége felé csak Harry és én maradtunk ébren. Egyre jobban kezdtünk megismerkedni és én egyre jobban belezúgtam. Az a szép mosolya, a göndör haja… ahwww. Leszállt a gép. Ugyanabba a felállásba akartunk menni, ahogy jöttünk. De én nem hagytam, hogy barátnőm szenvedjen ezért változtattam a dolgokon egy kicsit…



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése