2012. június 30., szombat


10.




Reggel vártam, hogy felébresszen valaki. De nem jártam sikerrel. Kinéztem az ablakon. Nagyon szép időnk van. Kimentem a szobámból és a lányokhoz benéztem. Mindenki még aludt. Lementem a konyhába gondoltam összedobok valami finom reggelit. Szerencsémre a konyha elrendezése majdnem olyan volt, mint otthon ezért mindent megtaláltam. Én halk szerettem volna lenni, de voltam olyan szerencsétlen, mint álltalába hogy belerúgtam a konyhapultba és nagy sikítozás tört ki belőlem. A lányok azonnal lefutottak.


-Jesszusom te meg mi a francot csinálsz. - kérdezte Kata nagy adag együttérzéssel.


-Köszi a kérdést teljesen jól vagyok Kata. - mondtam nevetve.


-Hmm de nem ezt kérdeztem. - mondta majd elnevette magát.


-Bocsánat hogy felébresztettelek titeket. - mondtam


-Semmi baj már úgysem tudtam volna aludni. Nagyon várom már az estét. - mondta Gréta és visszaballagott a szobájába.


-Naa most már elmondjátok ki az új szomszéd.


-Nem nem. - makacskodtam- Inkább gyertek és egyetek. Csináltam reggelit. - vigyorogtam.
Eközben Gréta is leért a konyhába.


-Köszi. – mondták.


Megreggeliztünk és felmentünk segíteni egymásnak kipakolni, amit hozott magával cuccot. Mindenki nagyon sok ruhát hozott. Kellett legalább egy fél nap mire mindenkivel végeztünk. Elkezdtünk készülődni az estére, amiről még Kata semmit sem tud. Ő is nagyon szereti az 1D.


-Szerintem vigyünk ki pokrócokat és terítsük szét őket a földön. - javasoltam.


-Oké. Jó ötlet. - jött az egyhangú válasz.


Nem akart leni az idő, de végre megszólalt a csengő. Gyorsan az ajtóhoz futottam és kinyitottam. Végre megérkeztek a fiúk.


-Sziasztok srácok. Azt hittem már nem is jöttök. - nevettem és beinvitáltam őket a házba. - Szeretném bemutatni a legjobb barátnőnket. Ő itt Kata. Szerintem ő ismert titeket annyira hogy nem kell bemutatkoznotok. - kuncogtam.


-Ti mocskok. Azért mondhattátok volna, hogy ö-ö-ők a szomszédjaitok. - förmedt ránk, de utána elnevette magát.


-Akkor mi lesz a program srácok. - kérdezte Kíra a fiukat.


-Ti vagytok, a házigazdák nektek kell eldönteni. - mondta Lou és elmosolyodott.


-Mi arra gondoltunk, hogy lehetne itt kint sütögetni. És nagyokat dumcsizni. - mondta Kata és csípőre tett kézzel vigyorgott.


-Na én ebbe benne vagyok. Olyan régen ettem már. - mondta a szöszi.


-Niall ez köztudott. De nem akkor ettél mielőtt átjöttünk. - kérdezte tőle Harry összevont szemöldökkel.


-Az úgy volt hooogy.. De..


Miután sikeresen kitárgyaltuk Niall étkezési szokásait kivittük a husit a grillhez. A fiúk azt mondták, hogy ők majd megcsinálják és csak egy kicsi segítséget kérnek.. Miután megsült a husika a grillen lekuporodott mindenki a saját adagjával a plédekre. Katának tudnivaló Niall volt a legszimpatikusabb. Ez meg is látszott rajtuk. Nagyokat nevettek és persze kaja téren is egy húron pendültek.






A 10. fejezet megvan.:)Ezazz..Most arra kérlek titeket hogy ha eddig eljutottatok most próbáljátok meg megfogalmazni legalább egy mondatba hogy milyen volt eddig.Ha nem lesz HÁROM mondom HÁROM komment akkor nem fogom fojtatni.:DDe ha megvan a három azonnal fojtatni fogom..


~Dalma

1 megjegyzés: