2012. június 24., vasárnap


4.Kisbolt előtti emberrablás

(Kata Solymosi címe)

- Rendben. Én átöltözöm meg megcsinálom a sminkem meg a hajam. Majd találkozunk. - rohant ki az ajtón Kíra.


- Te csak menj nyugodtan haza és készülődj. Majd megyek utánad. Puszi. - indult a szobájába.


- Szia. - csaptam be viccből az ajtót.


Gyors hazafutottam, mert nagyon esett az eső. Beértem a házba és egyből futottam a fürdőbe. 

Nem tudom, hogy mennyit lehettem a zuhany alatt, de mire kiértem a lányok már vártak engem.


- Ó, sziasztok. Nagyon gyorsak voltatok. Vagy én voltam lassú?- kérdeztem.


- Nézz az órára és megtudod. - mondta Gréta dühösen.


- Te jesszus úr isten már ennyi az idő?- néztem az órára, ami negyed nyolcat mutat - Lányok most megbízok bennetek ruhaválasztás szempontból. Válasszatok, nekem ruhát addig én megcsinálom a hajamat és teszek valami sminket.


- Igen is kapitány- viccelődtek velem.


Hála az égnek gyorsan elkészültem.


- Oké szerintem mehetünk is. - jelentettem ki.


- És vigyük a cuccokat is?


- Szerintem kéne.


Végre elindultunk. Láttuk, hogy a kisboltnál nem vár minket senki.


- Na, most akkor mi legyen?- kérdezte idegesen Kíra.


- Szerintem csak várjunk. Úgyis kicsit előbb jöttünk. – válaszoltam.


Vártunk, de fél nyolc után megérkezett értünk a nagy limuzin. Nem tudom apa mit magyarázott, de hogy lehet ismerni egy autót. Kiszállt a sofőr és bepakolta a cuccunkat majd kinyitotta az ajtót. Beszálltunk az autóba és megvilágosodtam. Értem már miről beszélt apu. Elámultam. Csak nem a One Direction tagjai ülnek velünk szembe.

- Hát .. izé.. Sziasztok - próbáltam megszólalni.


- Sziasztok lányok. Én Harry vagyok. Ők itt: Niall, Zayn, Lou és Liam. - mutatkozott be.


- Nem nagyon kell bemutatkoznotok.Nagyon is tudjuk kik vagytok-vigyorgott Kíra. - Na de akkor most mi jövünk. Én Kíra vagyok ők ott Gréta és Dalma.

8 megjegyzés:

  1. kisbolt rablás legyen a címe! :DDD

    VálaszTörlés
  2. Kisbolt előtti emberrablás nem lenne jobb??.xD

    VálaszTörlés
  3. Naggyonjóólett ez a rész is MEG AZ EGÉÉSZZ!! nagyon értessz a blogíráshozz tökjóó lett az egész!! :D :D (Dius Dia voltam)

    VálaszTörlés
  4. Köviit?? :D am nagyon jókat írsz csak így tovább!! :))

    VálaszTörlés
  5. Majd holnap lesz új rész:)
    Kösönöm :)

    VálaszTörlés